Prijava
Latest topics
Spamroom
5 posters
Stran 30 od 40
Stran 30 od 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Spamroom
Tistega za katerega si vprašal najverjetneje.
Madbranch- Role-player
- Število prispevkov : 1516
Join date : 09/06/2014
Re: Spamroom
Jaz sem za zemljevid vprašal že par postop prej, pa so me vsi zignorirali
Astor Chikere- Role-player
- Število prispevkov : 834
Join date : 09/06/2014
Re: Spamroom
Saj za zemljevid se je vprašalo že ob prihodu v Arden.
Madbranch- Role-player
- Število prispevkov : 1516
Join date : 09/06/2014
Re: Spamroom
Dej tud za pouprečno število orkov v napadih se je uprašal že kr nekajkrat pa nismo zvedl preveč napadamo našega GMja z uprašanji xD
Herre- Role-player
- Število prispevkov : 1483
Join date : 08/06/2014
Re: Spamroom
V določenih situacijah tudi ljudje ne odgovorijo na vsa vprašanja, in tako je tudi v RPGju. Drugače pa ja, osnovni zemljevid pokrajine okoli imate, delam pa zdajle na zemljevidu mesta, tako da lahko potem sodbo spišem.
Laurelion- Game Master
- Število prispevkov : 862
Join date : 11/05/2012
Re: Spamroom
no ti kar čakamo sodbo mi med tem
in damn, taktično majo dobro in obenem slabo pozicijo če bi meli že narjeno obzidje bi bla dobra, tako je pa slaba, ker razen tistih bornih palisad ni neke konkretne obrambe
in damn, taktično majo dobro in obenem slabo pozicijo če bi meli že narjeno obzidje bi bla dobra, tako je pa slaba, ker razen tistih bornih palisad ni neke konkretne obrambe
Herre- Role-player
- Število prispevkov : 1483
Join date : 08/06/2014
Re: Spamroom
Imamo en mesec časa in dve osebi, ki lahko uporabljata stone shape... Pomojem bi lahko s pomočjo prebivalcev zgradili neko bolj masivno obzidje...
Astor Chikere- Role-player
- Število prispevkov : 834
Join date : 09/06/2014
Re: Spamroom
ampak problem je da ne vemo če bomo mel dejansko en mesec časa ane lahko pridejo tud prej, nikjer ne piše da nam more Laurelion dat ravno en mesec glih; konec konev je GM in lahko naredi kakor se zdi njemu najbolj zanimivo za dogajanje
Herre- Role-player
- Število prispevkov : 1483
Join date : 08/06/2014
Re: Spamroom
Kolikor jaz vem "Time-skip" pomeni ravno to.. time skip. Torej preskok v času, kjer bo on opisal dogajanje in spremembe v tem času. Če bi predvideval napad v tem času, ne bi naredil time-skipa ampak bi enostavno pisali naprej
Astor Chikere- Role-player
- Število prispevkov : 834
Join date : 09/06/2014
Re: Spamroom
ja no ampak pravim samo, da lahko naredi krajši časovni preskok, ni nujno da 1 mesec naprej ravno kolikor bi blo dovolj časa za dokončanje zidu po tvojem mnenju zaradi česar ni nujno, da bo zid že narjen ane
Herre- Role-player
- Število prispevkov : 1483
Join date : 08/06/2014
Re: Spamroom
Rekel sem 1 mesec, ker je 1 mesec = 1 turn za kingdom building, tako da se boste lahko odločili kaj naredit in to izpeljat. Je pa res da to ne pomeni da ne more vmes prit do takšnih ali drugačnih težav, za katere imam tudi več kot eno d% tabelo.
Laurelion- Game Master
- Število prispevkov : 862
Join date : 11/05/2012
Re: Spamroom
a bomo mi nardil počas ta preskok al bomo še debatiral?
Herre- Role-player
- Število prispevkov : 1483
Join date : 08/06/2014
Re: Spamroom
Belizar sem uspel prepričat da gre odgovorit (končno -.-), tako da potem, I guess, razen če bo kaj takega začela da bo treba razčistit.
Laurelion- Game Master
- Število prispevkov : 862
Join date : 11/05/2012
Re: Spamroom
Heh zakaj jo morš za zadnje poste usakič opominjat skor? x)
Nej neha če ji ni zanimivo pa je
Nej neha če ji ni zanimivo pa je
Herre- Role-player
- Število prispevkov : 1483
Join date : 08/06/2014
Re: Spamroom
Kolikor sem razbral ni problem nezanimanje ali samo pomanjkanje časa, ampak neučinkovita razporeditev obstoječega časa XD
Pač če bo preveč neaktivna bo isto kot z Zaro, ampak se mi zdi da tako problematično vseeno ne bo.
Pač če bo preveč neaktivna bo isto kot z Zaro, ampak se mi zdi da tako problematično vseeno ne bo.
Laurelion- Game Master
- Število prispevkov : 862
Join date : 11/05/2012
Re: Spamroom
Hmmm, Zari se je postavilo tihi ultimat po cca. 1 mesecu neaktivnosti, torej je trajalo 2 meseca neaktivnosti. Toliko verjetno res ne bo.
Bi pa bilo seveda fajn, če odpisuje redno, ali se jo pa pač ignorira.
Čeprav, ja, je že večino sestanka tiho, tako da bi bilo pa tule res fajn dobit odpis.
Bi pa bilo seveda fajn, če odpisuje redno, ali se jo pa pač ignorira.
Čeprav, ja, je že večino sestanka tiho, tako da bi bilo pa tule res fajn dobit odpis.
Madbranch- Role-player
- Število prispevkov : 1516
Join date : 09/06/2014
Re: Spamroom
No ja jz bom to rundo odpisa preskočil zavoljo časovne stiske
Herre- Role-player
- Število prispevkov : 1483
Join date : 08/06/2014
Re: Spamroom
Hmmm, caltropi so dejansko fajn opcija. 1gp za 5 ft area.
Problem se pojavi takoj, ko imajo enega healerja. Pa še nič posebnega damaga ne dela. Zgolj prepolovi hitrost.
Problem se pojavi takoj, ko imajo enega healerja. Pa še nič posebnega damaga ne dela. Zgolj prepolovi hitrost.
Madbranch- Role-player
- Število prispevkov : 1516
Join date : 09/06/2014
Re: Spamroom
Caltrope sem jaz že zdavnaj načrtoval. Ampak tako kot si rekel, to ne bo dovolj. V mislih imam nekatere enostavne siege weapone, kot tudi bolj napredne magic weapone
Astor Chikere- Role-player
- Število prispevkov : 834
Join date : 09/06/2014
Re: Spamroom
Ampak nisi omenil in-game, tako da izpade kot da se je Belizar prva tega domislila
Drugače ja, caltrops niso ravno za damage, samo če pa razpoloviš hitrost in onemogočiš run ali charge action, pa to lahko pomeni čas za dodatno salvo ali dve preden sovražnik pride do palisade
Drugače ja, caltrops niso ravno za damage, samo če pa razpoloviš hitrost in onemogočiš run ali charge action, pa to lahko pomeni čas za dodatno salvo ali dve preden sovražnik pride do palisade
Laurelion- Game Master
- Število prispevkov : 862
Join date : 11/05/2012
Re: Spamroom
Res je... Damn mešam kaj sem napisal ingame in kaj v ZS... No, sej niti nisem zelo napačno odpisal... Malce nesramno ampak ok
In v tem primeru, ko je ravno to, da čim dlje držimo distanco od nasprotnika pomemben del obrambe, so caltropsi zelo uporabni. Samo spet... če bo Herre tekal naokoli s svojo enoto, se lahko tudi on nasadi nanje.
In v tem primeru, ko je ravno to, da čim dlje držimo distanco od nasprotnika pomemben del obrambe, so caltropsi zelo uporabni. Samo spet... če bo Herre tekal naokoli s svojo enoto, se lahko tudi on nasadi nanje.
Astor Chikere- Role-player
- Število prispevkov : 834
Join date : 09/06/2014
Re: Spamroom
Ideja za naslednji izum: Adamantine horseshoes
Laurelion- Game Master
- Število prispevkov : 862
Join date : 11/05/2012
Re: Spamroom
ja sej ne bodo kr usepousod nametani verjetno ane če bomo mi hrbet napadl jih verjetno tam ne bo
Herre- Role-player
- Število prispevkov : 1483
Join date : 08/06/2014
Re: Spamroom
Ja po nekem določenem ( kar velikem) območju bodo naključno nametani....
Astor Chikere- Role-player
- Število prispevkov : 834
Join date : 09/06/2014
Stran 30 od 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Stran 30 od 40
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
|
|
Pet 08 Jul 2016, 20:22 by Madbranch
» Humor
Ned 11 Okt 2015, 21:40 by Madbranch
» Glasba
Ned 27 Sep 2015, 15:12 by Astor Chikere
» Spamroom
Čet 14 Maj 2015, 09:51 by Laurelion
» 3. Težave vladanja
Tor 14 Apr 2015, 14:40 by Laurelion
» Naš svet
Pon 06 Apr 2015, 00:50 by Laurelion
» Zemljevidi
Sob 04 Apr 2015, 20:41 by Laurelion
» Kocke
Sob 04 Apr 2015, 10:27 by Laurelion
» Alegov izziv #2
Tor 03 Feb 2015, 18:09 by Madbranch