Argent Chronicles
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Prijava

Pozabil/a sem geslo

Latest topics
» Nasveti, namigi, finte in podobno
Kako zasnovati osebo Icon_minitimePet 08 Jul 2016, 20:22 by Madbranch

» Humor
Kako zasnovati osebo Icon_minitimeNed 11 Okt 2015, 21:40 by Madbranch

» Glasba
Kako zasnovati osebo Icon_minitimeNed 27 Sep 2015, 15:12 by Astor Chikere

» Spamroom
Kako zasnovati osebo Icon_minitimeČet 14 Maj 2015, 09:51 by Laurelion

» 3. Težave vladanja
Kako zasnovati osebo Icon_minitimeTor 14 Apr 2015, 14:40 by Laurelion

» Naš svet
Kako zasnovati osebo Icon_minitimePon 06 Apr 2015, 00:50 by Laurelion

» Zemljevidi
Kako zasnovati osebo Icon_minitimeSob 04 Apr 2015, 20:41 by Laurelion

» Kocke
Kako zasnovati osebo Icon_minitimeSob 04 Apr 2015, 10:27 by Laurelion

» Alegov izziv #2
Kako zasnovati osebo Icon_minitimeTor 03 Feb 2015, 18:09 by Madbranch


Kako zasnovati osebo

Go down

Kako zasnovati osebo Empty Kako zasnovati osebo

Objavlja by Mastermind Ned 06 Maj 2012, 12:48

Zelo dobre napotke za zasnovo karakterja lahko najdete v Dungeons & Dragons 3.5 Player's Handbook v poglavju Description (predvsem stran 110, podnaslova Looks, personality and background, ter Customizing your Character). Za tiste ki bodisi nimate dostopa do te knjige, bodisi bi radi nekaj kratkih napotkov v obliki seznama pa si poglejte sledeče:

  • Ime: Zelo pomemben element vašega lika je njegovo ime. "Thorag, izgnani princ škratjega kraljestva Nagzurund" se pač sliši bolje kot "Vilinec Matej." Pomislite, kako želite da drugi dojemajo vaš lik, in ga poimenujte v skladu s tem. Lahko mu tudi namenoma daste neskladno ime, kar pogosto deluje kot humorni element (recimo "Mali John" v Robinu Hoodu, ki je bil vse prej kot majhne postave Wink). Pogosto je pametno ime pustiti za na konec, ko imate že bolj dodelano idejo o tem, kakšen lik bi radi igrali in kaj vam Game Master dovoljuje.
  • Rasa: Verjetno prva izbira poleg poklica. Rasa vam poleg vizualne različnosti da tudi nemalo bonusov, vpliva pa tudi na način, kako vas dojemajo druge osebe v neki kampanji. Izbor ras je odvisen od kampanje do kampanje in od GMa do GMa. Nekateri dovoljujejo le osnovne Pathfinder rase (torej ljudje, vilini, pol-vilini, pol-orki, škratje, palčki/gnomi in polovnjaki), medtem ko drugi dovoljujejo tudi bolj eksotične rase, kot so recimo Temni vilinci (Drow), Genasiji (kri elementalov), Aasimarji (angelske krvi), Tieflingi (demonske krvi), Mermen (morski ljude), mačje ali kačje ljudi...
  • Poklic: Poleg rase najpomembnejša izbira. Poklic določa vlogo, ki jo boste igrali v kampanji. Bi raje bili bojevnik, ki se v težkem oklepu in s ščitom v roki spusti v središče boja ter z mečem ali kladivom udarja po sovragih, ali bi raje igrali čarovnika, ki z varne razdalje nad nasprotnike spušča ognjeni dež? Morda prebrisanega tatu, ki se sovražniku neopazen priplazi za hrbet in ga zabode tja, kjer najbolj boli? Tako kot pri rasah je tudi izbor poklicev odvisen od kampanje in GMa.
  • Atributi: skoraj vsaka kampanja uporablja standardna pravila šestih ablityjev: Strength (moč), Dexterity (spretnost), Constitution (vzdržljivost), Intelligence (inteligenca), Wisdom (modrost), in Charisma (moč osebnosti). Način kako določiti razporeditev točk v te atribute je različen od kampanje do kampanje, vendar pa je navadno tako, da GM da na voljo neko število točk ali pa 6 fiksnih številk, ki jih nato poljubno razporedite. Vaš lik naj bi igrali na podlagi teh atributov, kar se navezuje naprej na vaš izgled in značaj. Če imate recimo nekoga z nizko vrednostjo moči, potem bo izpadlo zelo čudno če bo navidez mišičast, v resnici pa šibak (vendar pa ne nujno nemogoče, če se boste spomnili dober razlog zakaj je tako), medtem ko je skrajno neverjetno, da oseba z nizko inteligenco sestavi kompliciran načrt, ali pa da bi bil nekdo z nizko karizmo priljubljen (to ne pomeni nujno da je grd, odmaknjen, ali neprivlačen: le da nima močne osebnosti ali pa da druge težje prepriča v svoj prav). Več o posameznih abilityjih si preberite v prvem poglavju Core Rulebooka.
  • Izgled: Kako vaš lik izgleda? Seveda lahko rečete samo da je "visok, mišičast pol-ork, oblečen v živalske kože in z veliko dvoročno sekiro na hrbtu," ampak ali ni bolj zanimivo, če zraven omenite še, da ima na levem licu brazgotino, ki mu jo je naredila tigrova šapa, da ima na prsih plemenski tatu bojevnika, ter da mu na levi roki manjka mezinec, ki mu ga je med bitko odsekal goblin? Majhni detajli naredijo zelo veliko za vaš lik, ki iz nekega generičnega pripadnika določene rase in poklica postane popolnoma svoja in unikatna oseba. Vredno je omeniti da osebe, ki so vizualno popolne ali pa preveč stilizirane, hitro postanejo dolgočasne in predvidljive, soigralci in GMi pa se jih pogosto naveličajo.
  • Značaj in obnašanje: Je vaš lik hitre jeze? Je bolj zadržan, ali pa morda nepopravljiv lažnivec? Ima dober smisel za humor, ali je bolj resen? Morda je celo depresiven? Dodelan in uravnotežen značaj bo vaš lik spremenil v nekaj novega in zanimivega, predvsem pa tudi nekoga, ki se ga bodo ljudje z veseljem spominjali kot nekoga, ki so ga imeli radi, ali pa nekoga ki so ga z veseljem sovražili. Tako kot pri videzu tudi pri značaju velja omeniti, da so osebe, ki imajo same pozitivne (ali pa same negativne) lastnosti, predvidljive, nedomiselne, in predvsem dolgočasne.
  • Oprema: večino kampanj boste začeli z vsaj nekaj opreme. A kdo pravi da mora biti palica vašega čarovnika navaden, raven kos lesa? Lahko so recimo v les palice vraščeni raznobarvni kristali, ali pa je palica kovinska in vgravirana z runami? Vitezov meč ima lahko na ročaju dragulj, njegov ščit pa lahko nosi grb njegove hiše. Vaša oprema zaradi drugačnega videza morda ne bo nič močnejša ali več vredna (kar GM lahko vseeno dopusti, če želi), vendar pa takšen opis doda ogromno k dodelanosti, unikatnosti, in zanimivosti vašega karakterja.


To so seveda samo napotki, ki vam lahko pomagajo vaš lik narediti bolj zanimiv. Koliko se jih držite je odvisno od vas in od tega, kakšne opise zahteva GM za vašo kampanjo.
Mastermind
Mastermind
Master of Game Masters
Master of Game Masters

Število prispevkov : 12
Join date : 05/05/2012

http://argent.ultimaterpg.net

Nazaj na vrh Go down

Nazaj na vrh

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu